شما اینجا هستید
سیاسی » مشارکت حداکثری باعث شکل‌گیری مجلسی قوی می‌شود/ منتخبان مسائل اقتصادی را در اولویت قرار دهند

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: مشارکت در انتخابات حقی است که مردم برای انتخاب سرنوشت خود و کشور دارند بنابراین این ملت است که باید سرنوشت خود را با حضور در انتخابات رقم بزند.

او گفت: طبعا حضور باشکوه در انتخابات نظام جمهوری اسلامی را در داخل و مناسبات خارجی و بین المللی تقویت می‌کند و طبعا بالا رفتن جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مناسبات منطقه‌ای موجب موفقیت بیشتر دولت و ملت و رقم زدن آینده بهتر برای کشور می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: هر چه مشارکت باشکوه‌تر باشد امکان شکل گیری مجلس قوی و کارآمدتر فراهم می‌شود و مشکلات هنگامی حل می‌شود که مجلس قوی باشد و انتخاب درستی صورت بگیرد در این صورت شاهد بهبود اوضاع کشور در همه زمینه‌ها خواهیم بود.

او تاکید کرد: اصولا مجلس باید برنامه داشته باشد و ذیل سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب عمل کند و اولویت‌های خود را مشخص کند و بگوید که طی چهار سال چه دستاوردی خواهد داشت. همچنین باید به دغدغه‌های مدنظر مردم که طبعا اقتصادی هستند بیشتر بپردازد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

جوانی نیوز | خبری | سیاسی| فرهنگی| مذهبی