شما اینجا هستید
سیاسی » عملیات طوفان الاقصی نشان داد که صهیونیست‌ها طبل تو خالی هستند

کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با چشم‌انداز عملیات حماس و واکنش‌ آن‌ها  به شرایط کنونی منطقه اظهار کرد: موضوع حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی تیتر اول رسانه‌های جهان است و هنوز استراتژیست‌های منطقه و جهان تصور درستی از این حادثه ندارند و صهیونیست‌ها از این موضوع به عنوان روز سیاه برای خود یاد می‌کنند. رزمندگان و فرماندهان مقاومت در منطقه از این روز‌ها به عنوان آتش و طوفان در خانه عنکبوت یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: ابعاد این حرکت به دلیل پنهان کردن آمار و ارقام تلفات چندان مشخص نیست و آن چه خودشان اعلام کردند تا کنون بیش از  ۷۵۰ کشته و ۳ هزار زخمی و ۷۰۰ مفقود دارند و نمی‌دانند که چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مواضع رژیم دولت صهیونیستی و فرماندهان آن‌ها نشان دهنده آن است که شیرازه اصلی آن‌ها به هم ریخته و نمی‌دانند که چه اقدامی باید انجام دهند. خودشان از اوضاع غیر قابل کنترل یاد کرده و از شکست اطلاعاتی خود ابراز ناراحتی می‌کنند. در حالی که همیشه ادعا داشتند که دستگاه اطلاعاتی آن‌ها در کل جهان بهترین است و این که یک ژنرال ارتشی را در اتاق خواب خود دستگیر کنند رسوایی برای ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیسیت است.

وی ادامه داد: در وهله اول با نفوذی که به شهرک‌ها شده است،صهیونیست‌ها به دنبال جمع کردن آن هستند و پس از آن به دنبال حمله به غزه بوده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: بمباران‌های هوایی چیزی نیست که غزه را به زانو در بیاورد و در تاریخ بار‌ها این اتفاق افتاده و برتری هوایی صهیونیست‌ها فایده‌ای برای آن‌ها ندارد  و آن‌ها مجبور به حمله زمینی هستند آن هم در شرایطی که اکنون ۸۰ هزار نیروی آماده به کار در غزه آماده هستند که از صهیونیست‌ها پذیرایی کنند.

انبارلویی گفت: بعضی سربازان اسرائیلی‌ها حاضر به جنگ نیستند و انگیزه‌ای ندارند، اما انگیزه جنگیدن ۸۰ هزار نیروی آماده در غزه غیر از نفوذی‌ها در سرزمین‌های اشغالی موضوع ویژه و مهمی است.

وی گفت:درباره حمله زمینی من بعید می‌دانم که عملی شود و طبق آخرین خبر‌هایی که عنوان شده، نتانیاهو با مقامات مصری تماس گرفته و موضوع تمام کردن جنگ و مبادله اسرا را مطرح کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در انتها گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که صهیونیست‌ها طبل تو خالی هستند و تصویر آن ارتش اسرائیلی که به دنبال نشان دادن بزرگی خود بود به هیچ وجه درست نبوده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

جوانی نیوز | خبری | سیاسی| فرهنگی| مذهبی