شما اینجا هستید
سیاسی » تجمع مردم تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمعی که از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در میدان انقلاب تهران آغاز شد، طیف‌های مختلف اقشار عموم مردم از زن و مرد و پیر و جوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایات وحشیانه و کودکش رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. همچنین  آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در این تجمع سخنرانی کرد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران، که از شب گذشته در اعتراض و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در تجمع‌های مختلف شرکت کرده اند، عصر امروز با تجمع در میدان انقلاب با سردادن شعار حیدر حیدر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ملت ما بیدار است از اسرائیل بیزار است، یا ای‌ها المسلمون، اتحدوا، اتحدوا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق،‌ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم، “وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد”، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل و می‌جنگیم می‌جنگیم، سازش نمی‌پذیریم در حمایت از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند.

ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ملت ما بیدار است از اسرائیل بی زار است، یا ای‌ها المسلمون، اتحدوا، اتحدوا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق،‌ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل و می‌جنگیم می‌جنگیم، سازش نمی‌پذیریم، از جمله شعار‌های تجمع کنندگان است.

طیف‌های مختلف اقشار عموم مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با شعار “سیدحسن نصرالله بسم الله بسم الله ” خواهان مقابله جدی مقاومت لبنان با تجاوزات صهیونیست‌ها شدند.

اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پارچه نوشته، پرچم جمهوری اسلامی ایران با حضور در میدان انقلاب با شعار‌های مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.

دولت جمهوری اسلامی ایران صبح امروز ضمن اعلام همدردی و همبستگی و حمایت مجدد خویش با ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، امروز را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

مردم در میدان انقلاب با در دست داشتن پارچه نوشته

در این بیانیه اعلام کرده است: رژیم صهیونیستی با این جنایت، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد و این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و سردمداران کشور‌های اروپایی و آمریکا که شریک و همراه جنایت‌های جنگی رژیم هستند و دست‌شان در ریختن خون زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه آلوده است باید پاسخگوی این جنایت بزرگ باشند.

اجتماع مردم در میدان انقلاب تهران در حمایت از ملت مظلوم و قهرمان فلسطین

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشور‌های غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اجتماع مردم در میدان انقلاب تهران در اعتراض به رژیم صهیونیستی

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ۱۰۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

جوانی نیوز | خبری | سیاسی| فرهنگی| مذهبی