شما اینجا هستید
ایران » به تمامی اهداف خود در نمایشگاه جامع تربیت و ٖآموزش ارتش دست یافتیم

مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش روز گذشته ۲۳ آذر در محل ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

امیر شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری  اسلامی ایران در ارتباط با دستیابی به اهداف این نیرو در نمایشگاه تربیت و آموزش ارتش در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  نکته مهمی که در این نمایشگاه در ارتش جمهوری اسلامی دنبال می‌کردیم این بود که بتوانیم این مفاهیمی که تحت عنوان اهداف نمایشگاه مطرح کرده بودیم را در انتها از بازدید کنند‌ها و مقامات دریافت کنیم.

وی ادامه داد:‌ خوشبختانه در دست نوشته‌هایی که از همه عزیزان به دست ما رسیده این نظام‌مندی، یکپارچگی و اثربخشی آموزش را از همه دریافت کردیم و خوشبختیم که توانستیم این را نمایان کنیم و به اهدافی که طراحی کرده بودیم رسیده ایم.

وی افزود: ما ۳ هدف اصلی تعیین شده قبل از آغاز این نمایشگاه داشتیم که به تمام این ۳ هدف دست یافته‌ایم.

معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: ما در این نظام تربیتی و آموزشی به دنبال این هستیم که چگونه می‌شود حوزه تربیت و آموزش را با یکدیگر ترکیب کنیم و در انتها به سرمایه انسانی مطلوب سازمان برسیم. این نمایشگاه تنها برای نیرو‌های ارتش نبوده، بلکه مختص کلیه نیرو‌های مسلح و برای حوزه کشوری است. ما از وزارت علوم و دانشگاه‌های کشور درخواست کرده‌ایم تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند، زیرا در این نمایشگاه مدل نظام آموزشی و تربیتی را ارائه می‌کنیم.

امیر شیخ تاکید کرد: ما در این نمایشگاه به دنبال آن بودیم که نظام آموزشی ارتش را به جامعه علمی معرفی کنیم که این اتفاق افتاد و تعاملات انجام شد. به دنبال نشان دادن یکپارچگی تربیت و آموزش در ارتش بودیم که به این هدف نیز دست یافتیم.

معاون تربیت و آموزش ارتش در انتها گفت:‌ اکنون ارتباط با جامعه علمی که به دنبال آن بودیم برقرار کردیم و این موضوع بزرگترین دست‌آورد نمایشگاه تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

جوانی نیوز | خبری | سیاسی| فرهنگی| مذهبی